- Kezdőlap
- Ászf
Az ABLAKEMELOK.HU webáruház ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI
FELTÉTELEI
(Érvényes: 2024. január 31-től)
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az
Ablakemelő Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.ablakemelok.hu weboldalon keresztül
nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a
továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és
Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és
szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.ablakemelok.hu
weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése
Magyarországról vagy külföldről történik.
A
szolgáltató adatai:
Név:Ablakemelő
Kft. Képviselő:Szőcs Zoltán Adószám:23168835-2-13
Cégjegyzékszám:13-09-189008
Bejegyző bíróság
megnevezése: Fővárosi Bíróság, mint cégbíróság Székhely:2142.Nagytarcsa Felső
Ipari körút 2.
Ügyfélszolgálati
iroda és átvételi pont: 2142.Nagytarcsa Felső Ipari körút 2. Ügyfélszolgálat
nyitvatartási ideje: hétköznapokon: H-K,CS 8.30-17.30. P-8:30-12:00 Szerda: ZÁRVA
Telefon: +36 (30) 942 20 07
Internet cím: www.ablakemelok.hu E-mail: alkatresz@ablakemelok.hu
Tárhelyszolgáltatónk: RackForestkft.
1. Általános
tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1. A jelen
ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.ablakemelok.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Ablakemelok.hu Online áruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. Az Ablakemelok.hu Online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Elkertv.”) szabályozza.
1.2.
Az Ablakemelok.hu Online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.3.
Az Ablakemelok.hu Online áruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.
1.4.
A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható.
Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek
minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.
1.5. A szerződés nyelve magyar.
1.6. A Szolgáltató semmilyen
magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
1.7. Ügyfélszolgálat: Ablakemelő Kft.
●
Ügyfélszolgálati iroda helye: 2412. Nagytarcsa Felső Ipari körút 2.
●
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: (hétköznapokon: H-K ,CS 8.30-16.00 P. VÁLTOZÓ szerda: ZÁRVA
●
Telefon: +36 (30) 942 20 07
●
Internet cím: www.ablakemelok.hu
●
E-mail: alkatresz@ablakemelok.hu
1.8. A szolgáltató kiszállítást
csak magyarországi címre tud vállalni.
1.9
Alkatrész megrendelése előtt !!
Az alkatrész megrendelése előtt kérjük mindig ellenőrizze, hogy az ajtóban az ablakemelő szerkezet megegyezik-e a mi általunk forgalmazott gyári
szerkezetekhez való alkatrészekkel. Utángyártott (olasz, spanyol, török, kínai stb…) ablakemelő szerkezetekhez alkatrészt nem értékesítünk.
Ha a szerkezet nem gyári (utólagos beépítésű,vagy utángyártott alkatrész,és ez a vásárlás után derül ki, NEM áll módunkban az
alkatrészt visszavenni !!
2. Megrendelés.
2.1 Az Ügyfél a Weboldalon történő rendelés leadásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit
megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért,
hibáért semminemű felelősség nem terheli.
2.3 Webáruházunkban
személyazonossága felfedése nélkül ismerkedhet meg termékeinkkel, árainkkal, regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. Termékeinket autó
márkák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház bal oldali részében lévő menüből választhatja ki. Egy kategórián belül több alcsoportot
talál, melyek a könnyebb eligazodást szolgálják. A termékek listája egyben az árlistánk is. A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut,
ahol a rövid leírás mellett képet is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik. Egyes esetekben előfordulhat némi eltérés a kép
és a kézhez kapott alkatrész között, ez természetesen a működőképességét nem befolyásolja. A nyitó oldalra bármikor visszajuthat a képernyő bal felső sarkában
található ABLAKEMELOK.HU LOGO, vagy FŐOLDAL menüpontra kattintva. Webáruházunk minden oldalán a baloldalon a TERMÉK KERESÉSE mezőben tud keresni bármilyen keresendő termékre. A mezőbe kell beírni a keresendő termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A KERESÉS gomb megnyomása után a keresés eredményéül mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségét az 1.7 pontban találja. 2015. március 1-től bevezettük a regisztráció nélküli rendelési lehetőséget. Régi ügyfeleink részére továbbra megmarad a belépési lehetőség. (jobb felső sarok BELÉPÉS gomb) Új ügyfeleink a termék kosárba helyezése után regisztráció nélkül egy egyszerű űrlap kitöltésével adhatják le rendelésüket. A rendeléshez a bal oldali menüsorból
válasza ki a gépjármű típusát amelyhez alkatrészt keres. Különös figyelemmel járjon el és válassza ki, hogy mely ajtóhoz kíván alkatrészt vásárolni. Nem
mindegy, hogy első vagy hátsó, vezető oldali (balos), utas oldali (jobbos) alkatrészt keres! A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett
összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmaz za. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
Állítsa be a vásárolni kívánt mennyiséget és kattintson a KOSÁRBA TESZEM gombra. A felugró MEGJEGYZÉS ablakban válassza ki, hogy folytatja-e a vásárlást
TOVÁBB VÁSÁROLOK vagy tovább ugrik a KOSÁRRA. Utóbbi esetben megjelenik a kosár tartalma a szállítási költség nélkül. PÉNZTÁRHOZ gombra kattintva a következő oldalon megadhatja rendelési adatait. RENDELÉS JEGYZETEK mezőben lehetősége van rövid üzenetet csatoljon rendelése mellé a rendeléssel,szállítással kapcsolatosan. Amennyiben a szállítási cím eltér a számlázási címtől, azt a “SZÁLLÍTÁS MÁSIK CÍMRE” kattintva adhatja meg a címet.
A rendelés végén válassza ki a szállítási módot, amely 3 féle lehet:
1, Futárral előre UTALÁS után (2500Ft.)
2,
UTÁNVÉTELLEL fizetve Futárnál kiszállításkor (2800 Ft.)
3, INGYENES átvétel szervizünkben
és alkatrészboltunkban előre egyeztetett időpontban (0 ft.)
Ezt követően a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gombra kattintva adhatja le végleges megrendelését.
2.3.1 Személyes átvétel
személyes átvétel esetén az alkatrész MEGTEKINTÉSE után nem áll módunkban az alkatrészt visszavenni, kivéve, ha az nem a beépítési oldalnak megfelelő
alkatrész, ekkor természetesen cseréljük a megfelelőre.
2.4.
A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból
hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés
után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
2.5. A
Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg
lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
2.6.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os , vagy egyéb irreális a termék ára, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő értékesítést,amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat
vásárlási szándékától.
2.7. A megrendelést
a Szolgáltató Weboldalán keresztül az Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha
az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul
megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3. Adatbeviteli
hibák javítása
3.1. Az
Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Web áruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „Törlés” feliratra kattintva).
4. Ajánlati
kötöttség, visszaigazolás
4.1.
Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail
útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a
regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt
termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag
tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett. (Amennyiben nem kapott értesítőt email-en rendeléséről, akkor
valamilyen hiba lépett fel. Ez esetben kérem telefonáljon vagy írjon üzenetet.) Ezt követően kezdik meg munkatársaink a rendelés feldolgozását. Ha valamilyen
probléma merülne fel (készlet hiány, adatpontatlanság) rendelésével kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk telefonon vagy e-mail-en felkeresi Önt.
4.2.
E visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának, és e visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Szolgáltató és Ügyfél között.
4.3.
A Szolgáltató az Ügyfél megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. Érvényes szerződés a felek között ekkor jön létre.
4.4.
Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, illetve maximum 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az
elküldött rendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.
4.5.
Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé vagy a jelzést megteheti akkor, amikor a Szolgáltató telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.
4.6.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az
elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben
foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet
hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének
rendelkezéseit.
5. Szállítási
és fizetési feltételek
5.1.
Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja a rendelésnél megadott címre.
Előre utalás, online fizetés esetén a szállítási díj 2500 Ft.
Utánvét esetén 2800 Ft.
Sürgős szállítás esetén válassza az utánvétet !!!
5.2.
Előre utalás esetén a terméket azt követően postázzuk, amikor számlánkra a fizetendő végösszeg beérkezett. Átutalás esetén az email
értesítőben a levél tárgyában találja a rendelés számát és a levél fejlécében pedig a számlaszámot amelyre a rendelés összegét utalnia kell.
5.3
A futár pontos érkezését nem tudjuk megadni, csak a kiszállítás napját. Erről telefonon tud érdeklődni ügyfélszolgálatunk telefonszámán.
5.4
Amennyiben a futár nem találja a rendelésben megadott címzettet a megadott címen, erről értesítőt hagy,és mégegyszer megkísérli a
csomag kézbesítését a következő munkanapon.
5.5
Szállítási csomag sérülés.
Amennyiben a termékről felbontás előtt a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki ,
hogy bizonyítottan sérült a csomagolás, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett (szállítás alatt) a termék visszavételét biztosítjuk.
Erről jegyzőkönyv, fénykép készítése szükséges a csomag kézbesítésekor az adott futár jelenlétében. Bármilyen nemű sérülést, tartalom hiányt a kézbesítés során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia, ennek
hiányában tartalomhiányért, sérülésért felelőséget vállalni nem tudunk.
5.6. A futár a csomag érkezése előtt nem telefonál, ilyen szolgáltatása a futárszolgálatnak jelenleg sajnos nincsen. Ilyen jellegű kérését ugyan
továbbítani tudjuk a futárnak, de erre nem kötelezhető.
6. Fizetési mód
6.1. A vásárló a termékekért
készpénzzel és bankkártyával fizethet, utóbbi esetben a CIB Bank online fizetési rendszerén keresztül. Az alább felsorolt
bankkártyákat tudjuk elfogadni:
-Visa Online
-Visa Debit
-Visa Electron
-MasterCard Online
-MasterCard Debit
-Maestro International
6.2. A vásárlók biztonsága
érdekében a vásárló számlázási nevének és címének meg kell egyeznie a fizetéshez használt bankkártya tulajdonosáéval. Fenntartjuk a jogot arra, hogy
az ennek a követelménynek meg nem felelő rendeléseket töröljük.
6.3. A bankkártya kibocsátói
a bankkártya tulajdonosait ellenőrzik és azonosítják. Amennyiben a vásárló bankkártyáját kibocsátó cég valamely fizetést felénk visszautasít vagy –
bármely okból – nem engedélyez, akár a fizetést megelőzően, akár azt követően, a megrendelés teljesítésének elmaradásáért vagy késedelméért nem vállalunk
felelősséget.
7. Elállás jog
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut
vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).
Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
a) a terméknek,
b) több termék szolgáltatásakor
az utoljára szolgáltatott terméknek,
a fogyasztó
vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől
indokolás nélkül elállni.
Fogyasztó a
szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Fogyasztót nem illeti meg az
elállási jog
● ha a terméket az átadást
követően beépítette, vagy azon módosítást végzett
●
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan
termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
7.1.
A megrendelt és a futárszolgálat által a megadott címre kiszállított csomag szállítási költsége a megrendelőt terheli, akkor is ha a vevő a
megrendelt alkatrészt nem kívánja szállításkor átvenni, azaz a MINDENKORI SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG A VEVŐT TERHELI.
8. Elállási
jog gyakorlásának a menete
8.1.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például
postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.
Fogyasztó
határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
8.2.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 7. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
8.3.
Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
8.4.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14
naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
8.5.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét
veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható
legyen a feladás dátuma.
8.6.
Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 7.8. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül,
de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos
határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
8.7.
A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. A házhoz szállítással vásárolt termékek elállási joga a Szolgáltatónál személyesen is gyakorolható. A Szolgáltató soha nem gondoskodik a visszaszállítás
bonyolításáról, erről az ügyfélnek kell gondoskodnia.
8.8. Átvételi pont: Ablakemelő
Kft. — 2142. Nagytarcsa Felső Ipari körút 2.
8.9.
Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14
napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztónak a termék árát. A postai költséget nem áll módjában a Szolgáltatónak visszatéríteni. A Szolgáltató
jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte:
a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
8.10.
A visszatérítés során átutalási fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó nem rendelkezik bankszámlával; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
8.11.
Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli !
7
7.12 A csomag a Szolgáltatóhoz történő beérkezését követően, fényképezőgép segítségével rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a
visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött
termék sérült, vagy hiányos volt.)
9. Garancia
8.1 Az általunk felújított ablakemelő, és zárszerkezetekre FÉL ÉV garanciát
vállalunk. Garanciát nem tudunk vállalni ha az üveg fóliázott vagy nem gyári légterelős.
Szakszerűtlen beszerelés, természetes elhasználódás, külső sérülés,
baleset vagy átalakítás miatti meghibásodásra sem tudunk garanciát vállalni!
8.2) A garancia csak a
következőkkel együtt érvényes:
a) a termék megvásárlását
igazoló bizonylat ( nyugta, számla)
b) számla és munkalap az
alkatrész máshol történő beszereléséről.
A felsorolás bármelyik elemének hiánya esetén a garancia érvényét veszti. Amennyiben a fenti feltételeknek a vásárló eleget tett, a garancia a vásárlás
helyén érvényesíthető. Az alkatrész meghibásodásából eredő bármely egyéb károkért felelősséget nem vállalunk. A termék esetleges gyári hibája miatt ért
kellemetlenségekért a tisztelt Ügyfeleink elnézését kérjük.
8.3
A garancia nem vonatkozik a mechanikus meghibásodásokra, melyek a termékeink helytelen használatának eredményei,
illetve abban az esetben, ha a beépített alkatrész nem az adott autó típushoz való. A felszerelés és leszerelés költségei a vevőt terhelik.
8.4 Az
elektronikus termékeket kizárólag autószerelő műhely szerelheti be. Abban az esetben, ha a termékünk meghibásodna, fel kell tüntetni a meghibásodás okát
pontos jelenségét is.
8.5) A vásárló amennyiben nem tartja be a garancia feltételeit, az érvénytelenné válik.
8.6) A saját kezű beépítése az alkatrésznek, a garancia elvesztését vonja maga után az adott
árura.
8.7) Garancia bontott alkatrészek esetén: A bontott termék jellegéből adódóan
nem új, már használt, futott, ezáltal élettartama kevésbé kiszámítható, nem előrelátható, éppen ezért bontott termékre kizárólag a vásárlástól számított 1 hét beszerelési garanciát vállalunk. A beszerelési garancia fogalma azt takarja, hogy a termék az eladás pillanatában működőképes, rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotában van. Ezen túlmenően bontott termékre garanciát nem tudunk biztosítani.
A téves hiba megállapítás esetén a szükségtelenné váló
megrendelt alkatrészt, nem áll módunkban visszavenni, vételárát visszatéríteni
nem tudjuk !!
10. Felelősség
10.1. A
Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért,
teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
10.2.
Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
10.3.
Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
10.4.
A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
10.5.
Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
10.6.
Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
11. Szerzői jogok
11.1.
A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és
egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).11.2. A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra
mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
11.3.
A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen
rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára,
hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.
12. Jogérvényesítési lehetőségek
12.1. Panaszügyintézés
Az Ügyfél a
termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait
az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Vásárlói ügyfélszolgálat
(Vevőszolgálat)
●
Cím: 2142. Nagytarcsa Felső Ipari körút 2.
●
Személyes ügyfélszolgálati nyitva tartás:
H-K, CS: 8:30-16:00.
P: VÁLTOZÓ.
SZERDA ZÁRVA.
●
Telefonszám: +36 (30) 942 20 07
●
Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: MunkanapokonH-K, CS 8:30-16:00.
●
Kapcsolattartó személy neve: Szőcs Zoltán
●
E-mail: alkatresz@ablakemelok.hu
Az Ügyfél a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás 11.1. pont szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő.
A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege
ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az
azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben
azt az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi
válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el. A telefonon közölt szóbeli panaszt a
Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles
közölni. A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról,
hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni .
A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni. A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett
kifogásokat a 11.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 8:300-17:30 között fogadja.
12.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az
alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára: Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató Nagytarcsa
felső Ipari körút 2 telephelyén található. Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
●
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal
fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
●
Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.
Pest
Megyei Békéltető Testület
●
1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
●
Telefonszáma:
06-1-269-0703
●
Fax száma: 06-1-269-0703
●
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Budapesti Békéltető Testület
● 1016 Budapest, Krisztina
krt. 99. III. em. 310.
● Levelezési cím: 1253
Budapest, Pf.: 10.
● E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
● Fax: 06 (1) 488 21 86
● Telefon: 06 (1) 488 21 31
●
Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a
Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
13. Egyéb rendelkezések
13.1.
Az Ablakemelok.hu áruház Linux/PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent
kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss
adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai
és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
13.2.
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését
megelőzően, a regisztrált felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A felhasználóknak a rendelés leadása előtt minden esetben kifejezetten el kell
fogadniuk a mindenkori Általános Szerződési Feltételeket.
Budapest, 2021. január 19